این روزها همه‌ ما به‌دنبال زیباترشدن هستیم و خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این امر هرروز آسان‌تر می‌شودو میکرونیدلینگ یکی از این راه‌هاست. میکرونیدلینگ یک عمل زیبایی است که شامل سوزن زدن پوست با سوزن‌های ریز استریل می‌شود. زخم های کوچک باعث می شود بدن شما کلاژن و الاستین بیشتری بسازد که پوست شما را التیام می بخشد و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید. ممکن است آن را به نام درمان القای کلاژن نیز بشناسید. در این مقاله بهترین قلم میکرونیدلینگ بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش درمانی بسیار ساده، ایمن، موثر و کم تهاجمی است.  این روش در ابتدا برای جوانسازی پوست معرفی شد، اما اکنون برای طیف وسیعی از مشکلات از جمله اسکار  پوستی، آکنه، اسکار پس از ضربه/سوختگی، آلوپسی، جوان‌سازی پوست، دارورسانی، هیپرهیدروزیس، علائم کشش و بسیاری از موارد استفاده می‌شود.

علاوه بر این، در طول 10 سال گذشته، نوآوری های بسیاری در ابزار اولیه که برای میکرونیدلینگ استفاده می‌شد، انجام شده است. این تکنیک را می توان با سایر تکنیک های جراحی ترکیب کرد تا نتایج بهتری به دست آورد. به طور خاص، این یک تکنیک بسیار ایمن برای انواع پوست تیره است، که در آن خطر رنگدانه‌های پس از التهاب با سایر تکنیک‌هایی که به اپیدرم آسیب می‌رسانند بسیار زیاد است.

میکرونیدلینگ در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای جوانسازی پوست برای کاهش خطوط و چین و چروک و همچنین در درمان جای زخم است.

چین و چروک، اسکار آکنه، منافذ بزرگ شده و علائم کشش می تواند باعث شود افراد نسبت به ظاهر ناهموار پوست خود احساس خودآگاهی داشته باشند. متخصصان پوست انواع دستگاه ها و داروها را برای کمک به بهبود این شرایط پوستی در اختیار دارند – از لیزر گرفته تا لایه برداری شیمیایی و میکرودرم ابریژن. یکی دیگر از گزینه های کم تهاجمی میکرونیدلینگ است، یک روش غیر جراحی که در مطب متخصص پوست انجام می شود.

قلم میکرونیدلینگ A6 دکتر پن

اگرچه فکر کردن به سوزن ممکن است شما را دچار خفگی کند، اما میکرونیدلینگ دردناک نیست. پزشکان معمولاً از قبل یک کرم بی حس کننده موضعی برای کمک به بی حس شدن ناحیه تحت درمان استفاده می کنند. عوارض جانبی کمی به جز قرمزی و تورم موقت پس از درمان دارد. میکرونیدلینگ معمولاً در مقایسه با لیزرها یا لایه‌برداری‌های شیمیایی که برای کمک به لایه‌برداری مجدد پوست و بهبود بافت آن استفاده می‌شوند، زمان بهبودی کوتاه‌تری دارد.

بهترین قلم میکرونیدلینگ بازار کدام است؟

در بین قلم‌های موجود در بازار ، قلم میکرونیدلینگ A6 دکتر پن یک دستگاه پرقدرت با حداکثر 16000 دور در دقیقه است که برای مصارف خانگی یا حرفه ای عالی است. با باتری اضافی برای پشتیبان‌گیری، استفاده از A6 بسیار آسان است.

میکرونیدلینگ Dr Pen A6 باعث ایجاد آسیب های ریز روی پوست می شود که بدن با تولید کلاژن اضافی (درمان القای کلاژن) ترمیم می کند و باعث افزایش رشد سلولی، بازسازی پوست و رشد مو می شود.

این قلم کارآمد به این شکل کار می‌کند که سوزن ها حفره های ریز ریز در پوست ایجاد می کنند. افزایش تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و باعث سفت شدن پوست، کاهش تدریجی جای زخم و صاف شدن چین و چروک می شود. قلم را می توان به صورت چند جهته استفاده کرد، بنابراین درمان ها را می توان در هر ناحیه از صورت، گردن، خط گردن، معده، ران ها، باسن یا پوست سر انجام داد.

قلم میکرونیدلینگ Dr.pen A6   میکرو کانال های ریز روی سطح پوست ایجاد می کند. این میکروکانال‌های ریز پاسخ درمانی را در پوست تحریک می‌کنند که شامل افزایش تولید کلاژن و الاستین است. شما می‌توانید این قلم میکرونیدلینگ را از هلدینگ آمستریس سنتر خریداری کنید.

قلم میکرونیدلینگ A6 دکتر پن

Version 1.0.0

7 مزیت شگفت انگیز میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ در مراقبت از پوست رایج است و دلیل خوبی هم دارد. در ادامه قرار است هشت مزیت برتر استفاده از قلم میکرونیدلینگ را با هم مرور کنیم. میکرونیدلینگ تنها پس از یک بار درمان باعث درخشندگی پوست شما می شود و تا ماه ها پس از آن ظاهر پوست شما را تقویت می کند. فواید میکرونیدلینگ بسیار زیاد است.

1. ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد

هیچ کس نمی خواهد پیرتر از سن خود به نظر برسد. اما پیری زودرس که به صورت خطوط ریز و چین و چروک ظاهر می شود، این کار را انجام می دهد. آسیب های کوچک ناشی از یک جلسه میکرونیدلینگ تولید کلاژن و الاستین را برای مبارزه با خطوط و چین و چروک افزایش می دهد.

کلاژن و الاستین ترکیباتی در پوست شما هستند که ساختار و استحکام را افزایش می دهند و کیفیتی جوان را به شما می دهند. مکانیسم های ترمیم زخم همچنین بدن شما را برای تولید سلول های پوستی جدید تحریک می کند و باعث می شود خطوط ظریف، چروک های پنجه کلاغی و پیشانی کمتر آشکار شوند.

2. درمان اسکار

از آنجایی که میکرونیدلینگ تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند، در رفع آکنه و سایر اسکارهای روی پوست شما نیز بسیار موثر است. تنها نوع اسکار که قابل درمان نیست اسکارهای کلوئیدی یا برجسته است.

3. آسیب خورشید

میکرونیدلینگ در کاهش ظاهر آسیب های ناشی از نور خورشید، به ویژه هایپرپیگمانتاسیون و لکه های ناشی از افزایش سن موثر است. اگر پوست شما لکه‌دار و قهوه‌ای رنگ است که احتمالاً ناشی از آفتاب گرفتن بیش از حد است، میکرونیدلینگ و توانایی آن در تحریک کلاژن و سلول‌های پوستی جدید می‌تواند ظاهر شما را تقویت کرده و رنگ شما را یکدست کند.

4. ضد پیری

افزایش سن فقط به صورت چین و چروک و تغییر رنگ ظاهر نمی شود. با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، بنابراین شل به نظر می رسد. پوست پیر نیز ممکن است کدر به نظر برسد و درخشندگی نداشته باشد. میکرونیدلینگ می تواند این را تغییر دهد. انباشته شدن کلاژن در پاسخ به زخم های ریز می تواند ساختار پوست را برای مبارزه با افتادگی بهبود بخشد. به علاوه، تنها 24 ساعت پس از یک جلسه، درخشش درخشان و تازه ای را تجربه می کنید.

قلم میکرونیدلینگ A6 دکتر پن

5. منافذ را کوچک می کند

با وجود این واقعیت که میکرونیدلینگ شامل سوراخ کردن پوست شما می شود، اندازه منافذ شما را افزایش نمی‌دهد. در واقع، کمک می کند منافذ شما بسیار کوچکتر ظاهر شوند. هنگامی که کلاژن اطراف منافذ شما تحریک می شود، ناحیه اطراف هر منافذ پر می شود و خود منافذ تقریباً ناپدید می شوند.

6. اثربخشی محصولات موضعی را بهبود می بخشد

پس از میکرونیدلینگ بهترین زمان برای استفاده از درمان های ضد پیری، مرطوب کننده ها و سایر درمان های موضعی است که سلامت و ظاهر پوست را تقویت می کند. ریز سوراخ‌ها کرم‌ها، سرم‌ها و ژل‌ها را راحت‌تر دریافت می‌کنند و آن‌ها را عمیق‌تر از زمانی که به طور منظم استفاده می‌کنید، به داخل درم می‌رسانند.

7. بهبود آکنه

به دلیل ارائه بهتر کاربردهای موضعی، می توانید از میکرونیدلینگ برای کمک به بهبود اثربخشی درمان های موضعی آکنه استفاده کنید. استفاده منظم از میکرونیدلینگ A6 می تواند به شفاف شدن پوست شما کمک کند.

سوالات متداول

ماندگاری نتایج میکرونیدلینگ چقدر است؟

به طور کلی می توان انتظار داشت که نتایج میکرونیدلینگ به مدت چهار تا شش هفته باقی بماند. طول عمر این نتایج را می توان به طول چرخه طبیعی گردش سلولی و همچنین مدت زمان ماندگاری کلاژن جدید تولید شده در پوست نسبت داد.

صورت شما بعد از میکرونیدلینگ چگونه است؟

به طور کلی، روند ریکاوری نسبتا کوتاه و آسان است. پوست ممکن است قرمز، شبیه آفتاب سوختگی خفیف، همراه با تورم خفیف به نظر برسد.

آیا میکرونیدلینگ بهتر از بوتاکس است؟

هنگامی که بیماران دچار چین و چروک‌ها و چین‌خوردگی‌های متوسط ​​تا شدید هستند، متخصصان تعدیل‌کننده‌های عصبی، مانند بوتاکس را توصیه می‌کنند. میکرونیدلینگ گزینه بهتری برای کسانی است که نگرانی های زیبایی شناسی آنها ناشی از کاهش تولید کلاژن، آسیب نور خورشید و سایر عوامل آسیب رسان پوست است.

آیا یک جلسه میکرونیدلینگ ارزشش را دارد؟

بیمارانی که به دنبال میکرونیدلینگ برای رفع مشکلاتی مانند رنگ ناهموار پوست یا خطوط روشن صورت خود هستند، ممکن است تنها به یک جلسه درمانی برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز داشته باشند. با این حال، برای القای بهترین تولید کلاژن، حداقل به سه جلسه نیاز دارید.

درباره editor

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *