هیدروفیشیال یک درمان پوستی ثبت شده است که در کلینیک‌های زیبایی و مطب های پوست موجود است. گاهی اوقات به آن “هیدرادرم ابریژن” هم  می گویند زیرا شامل لایه برداری شبیه میکرودرم ابریژن همراه با سرم های آبرسان است.

هیدروفیشیال که به دلیل فرآیند چند مرحله ای خود شناخته شده است، برای تمیز کردن عمیق، لایه برداری و آبرسانی پوست شما کار میکند. این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه، خشکی و چین و چروک کمک کند.

روش غیر تهاجمی در اصل شبیه شاید شبیه به ردمان‌های معمولی به نظر برسد، اما ممئن باشید نتایج چشمگیرتری ارائه می دهد. این امر با استفاده از 6 هندپیس مکانیزه بر روی پوست شما برای تمیز کردن عمیق و لایه برداری در حین ارائه سرم های سفارشی با نوع پوست شما به دست می‌آید.

اگر کنجکاو هستید که آیا هیدروفیشیال ارزش خرید را دارد یا خیر، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای این دستگاه، فواید این دستگاه برای پوست و نحوه مقایسه آن با درمان‌های مشابه، ادامه مطلب را بخوانید.

فواید دستگاه هیدروفیشیال 6 هندپیس

خرید این دستگاه به این دلیل یک سرمایه گذاری خوب است که نتایج درمانی و فواید زیادی دارد. بیایید چند مورد از آن‌ها را با هم مرور کنیم:

آب‌رسانی به صورت

گفته می شود که هیدروفیشیال به بهبود بافت، رنگ و ظاهر کلی پوست کمک می کند. این به دلیل لایه برداری عمیق است که منافذ شما را تمیز می کند، زباله ها را از بین می برد و اجازه می دهد تا سرم های صورت متناسب با نوع پوست شما نفوذ بهتری داشته باشند و پوست‌تان را آبرسانی کند.

از بین بردن آکنه

در حال حاضر، هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که مزایای هیدروفیشیال برای آکنه را برجسته کند. با این حال، تکنیک های میکرودرم ابریژن مدت هاست که برای درمان آکنه و اسکار آکنه موثر در نظر گرفته شده است. این احتمالاً به دلیل لایه برداری عمیق است که به حذف سلول های مسدود کننده منافذ پوست کمک می کند.

از بین بردن برای جوش های سرسیاه

سلول های مرده پوست نیز در ایجاد جوش های سر سیاه نقش دارند. این نوع غیر التهابی آکنه ممکن است از همان روش های لایه برداری و استخراج استفاده شده در هیدروفیشیال بهره مند شود، اما مطالعات بالینی بیشتری برای تایید مستقیم این فواید باید انجام شود.

از بین بردن علائم ضد پیری

یک مطالعه کوچک در سال 2008 که بر روی 20 زن انجام شد، نشان داد کسانی که درمان های هیدروفیشیال را دریافت کرده بودند، در مقایسه با افرادی که به تنهایی از سرم استفاده می کردند، علائم پیری پوست را کاهش دادند. این اثرات شامل کاهش اندازه منافذ، هیپرپیگمانتاسیون کمتر و کاهش خطوط ریز بود.

درمان آسیب نور خورشید

درمان هیدروفیشیال یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال بهبود ظاهر آسیب های ناشی از نور خورشید هستند. این درمان آبرسان چندین مزیت از جمله سفت کردن منافذ و بهبود خاصیت ارتجاعی دارد.

هیدروفیشیال 6هندپیس

هیدروفیشیال چگونه کار می کند؟

معمولا یک جلسه درمانی هیدروفیشیال فقط 30 دقیقه طول می کشد، اما بسته به اندازه ناحیه تحت درمان و نتایج مراقبت از پوست مورد نظر شما، ممکن است مدت بیشتری ادامه یابد. پس از یک مشاوره، یک تکنسین خبره و با تجربه چندین مرحله را متناسب با نیازها و اهداف منحصر به فرد شما انجام خواهد داد.

در طول درمان هیدروفیشیال، اولین قدم تمیز کردن پوست و اطمینان از آماده بودن آن برای ماسک است. تکنسین با لایه برداری سبک پوست شما را آماده می کند که سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث می شود پوست شما کدر به نظر برسد و سبوم و سایر ناخالصی های موجود در منافذ شما را نرم می کند.

 

دستگاه هیدروفیشیال برای ارائه یک درمان پاکسازی، لایه برداری و استخراج استفاده می‌شود. دستگاه هیدروفیشیال 6 هندپیس تمام کثیفی ها، جوش های سرسیاه، سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های حل شده را در این مرحله از منافذ شما خارج می کند. سپس تکنسین شما یک سرم آبرسان و مغذی را روی پوست شما اعمال می‌کند تا خواص تقویت‌کننده و بازسازی‌کننده پوست شما را فراهم کند.

مرحله آخر درمان هیدروفیشیال تزریق محلولی حاوی پپتیدهای اختصاصی، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید است که باعث تولید کلاژن و سلامت کلی پوست می شود. درمان هیدروفیشیال باعث می شود پوست شما صاف، هیدراته و جوان تر به نظر برسد و درخشندگی سالمی داشته باشد. شما می‌توانید این دستگاه را از آمستریس سنتر تهیه کنید.

مزایا هیدروفیشیال 6 هندپیس

هیدروفیشیال غیر تهاجمی است و می تواند به هر کسی، صرف نظر از نوع پوست کمک کند. هیدروفیشیال برای پوست های مستعد آکنه، پوست های کم آب و یا افرادی که می خواهند جوان تر به نظر برسند عالی است. هیچ دوران نقاهتی در این روش وجود ندارد و میتوانید بلافاصله پس از آن به روال خود بازگردید.

دستگاه هیدروفیشیال 6 هندپیس یک راه عالی برای انجام جوان سازی صورت آن هم بدون درد یا سوزش است. اگر قبلاً میکرودرم ابریژن را امتحان کرده اید که از شن یا اصطکاک برای از بین بردن لایه سطحی قدیمی و تیره سلول های پوست و لایه برداری به این روش استفاده می کند، می دانید که می تواند برای پوست بسیار خشن باشد.

هیدروفیشیال یک روش بسیار ملایم است زیرا از مکانیزم مکش استفاده می کند تا منافذ شما را پاک کند و همزمان مواد فعال مراقبت از پوست مانند اسیدهای لایه بردار را به داخل پوست فشار می دهد  فوق العاده کارآمد و کمتر تهاجمی است! درمان هیدروفیشیال شما همچنین می‌تواند متناسب با اهداف مراقبت از پوست شما شخصی‌سازی شود و متناسب با مشکلات خاص پوست شما باشد.

مزایای این دستگاه عبارتند از:

. دستگاه هیدروفیشیال 6 هندپیس روی مراقبت کلی صورت کار می‌کند.

  1. پروب های کاری متعدد را می توان با توجه به نیازهای مختلف در قسمت های مختلف جایگزین کرد.
  2. پروب های ویژه هیدرو صورت می تواند انواع مشکلات پوستی را بهبود بخشد و یک پوست جوان و تمیز به شما تحویل بدهد.
  3. درمانی بدون درد و غیر تهاجمی. این دستگاه دوره نقاهت ندارد و پس از استفاده از آن مشتریان شما میتوانند روال عادی زندگی خود را در پی بگیرند.
  4. بدون مصرف، کم هزینه و با بازدهی سریع.
  5. ناهمواری، خونریزی، تورم و کبودی پس از درمان ظاهر نمی شود.
  6. اسکرابر تمیز کننده امواج اولتراسونیک با فرکانس بالا 3 مگاهرتز می تواند به طور موثری جذب پوست را افزایش دهد، به نفوذ مواد مغذی در درم کمک کند و پوست را به طور کامل بازسازی کند. ارتعاش با فرکانس بالا، مواد مغذی را به ذرات مولکولی کوچک تبدیل می کند و جذب را افزایش می دهد.
  7. امواج اولتراسونیک از طریق اثر گرمایی ایجاد شده توسط ارتعاش با فرکانس بالا، می تواند به طور موثر محصولات زیبایی و تغذیه را به پوست تزریق کند تا پوست بهتر بتواند مواد مغذی موجود در محصولات مراقبت از پوست را جذب کند.

هیدروفیشیال 6هندپیس

با دستگاه هیدروفیشیال 6هندپیس، نحوه استفاده از آن را کنترل می کنید. بسته به شرایط پوست شما و اینکه آیا قبلا از این درمان استفاده کرده اید یا خیر، ممکن است نوع خاصی از سرم یا تقویت کننده با سطوح قدرت متفاوت بر روی پوست شما استفاده شود.   مثال دیگر این است که اگر روی نواحی ظریف پوست اطراف چشم کار می کنید، می توانید قدرت مکش را تنظیم کنید.

هیدروفیشیال یک درمان عالی برای انجام یک هفته قبل از یک رویداد است که اثرات آن بسته به نوع پوست و سایر عوامل بیش از یک ماه باقی می ماند. اگرچه نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما همه بیماران کاهش خطوط ریز، منافذ سفت‌تر و رنگ پوست یکنواخت‌تری را نسبت به ظاهر قبل از درمان تجربه می‌کنند.

 

سوالات متداول

آیا هیدروفیشیال برای پوست بی خطر است؟

بله، هیدروفیشیال برای همه انواع ایمن است. این درمان صورت ملایم و در عین حال موثر است و می تواند برای نیازهای منحصر به فرد هر فرد تنظیم شود. چه پوست خشک، چه چرب و چه حساس، متخصص زیبایی شما می تواند هیدروفیشیال شما را طراحی کند تا بهترین نتایج ممکن را به شما بدهد.

استفاده از هیدروفیشیال چقدر دوام دارد؟

هیدروفیشیال تنها چیزی است که برای راه اندازی مجدد پوست خود نیاز دارید. اما مانند همه چیزهای خوب، نتایج هیدروفیشیال معمولا پس از حدود 4-6 هفته در نهایت محو می شوند.

 

درباره editor

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *