هیدرودرمی جدیدترین نوآوری در مراقبت از پوست به عنوان جایگزینی برای میکرودرم بدون استفاده از کریستال برای سایش پوست است. در عوض، فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای تزریق سرم به پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثر سلول های مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در عین حال پوست را لایه برداری و تسکین می دهد. در این مقاله با هم برری می‌کنیم دستگاه هیدرودرمی چه فوایدی برای پوست دارد و از کجا میتوانیم آن را تهیه کنیم.

با هیدرودرمی بهترین درمان صنعتی را تجربه کنید!

درمان هیدرودرم بدون زحمت لایه برداری می کند و پوستی سالم تر و درخشان تر را بدون هیچ ناراحتی یا از کار افتادگی بروز می دهد. یک نوک مکش ملایم برای پاکسازی عمیق، حذف سلول های مرده پوست، چربی و مواد زائد اضافی، استخراج جوش های سرسیاه و سفید استفاده می شود، در حالی که به طور همزمان از سرم ها برای هدف قرار دادن التهاب های پوست و درخشش لذت بخش استفاده می شود.

این درمان شگفت انگیز برای انواع پوست از جمله پوست های پیر، لکه دار، کدر، کم آب، چرب و ناهموار عالی است. برای خرید دستگاه هیدرودرمی میتوانید به سایت آمستریس سنتر مراجعه کنید .

فواید خرید دستگاه هیدودرمی

  • فوراً پوست های فرسوده، کم آب و فرو رفته را احیا و تغذیه می کند.
  • ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش میدهد و چهره را پرتر میکند
  • درمان و کاهش احتقان و آکنه
  • بهبود اسکار آکنه
  • ظاهر منافذ بزرگ را به حداقل میرساند
  • پوست ضخیم را اصلاح میکند
  • ظاهر رنگدانه و پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید را ترمیم میکند.
  • سلول های مرده پوست را کاملا لایه برداری کرده و باعث تولید کلاژن و الاستین جدید می شود.

دستگاه هیدرودرمی

چگونه کار می کند؟

یک هندپیس مخصوص هیدرودرم به آرامی پوست را لایه برداری می کند، جوش های سر سیاه را از بین می برد و ناخالصی ها را پاک می کند و در عین حال مایعات با قدرت حرفه ای را که متناسب با نوع پوست شما سفارشی شده اند، به پوست تزریق می کند. از روشن کننده های طبیعی پوست، اسیدهای گلیکولیک یا سالیلسیلیک ملایم برای کمک به حذف پوست مرده، اسید هیالورونیک برای آبرسانی، آنتی اکسیدان های ضد پیری و پپتیدها استفاده می شود.

پس از درمان هیدرودرم، متخصص زیبایی شما یک سرم سفارشی را با اکسیژن خالص تزریق می کند که سرم را به عمق پوست هدایت می کند. گاهی اوقات پوست ممکن است با تمام این فعالیت ها قرمز شود، بنابراین درمانگر به شما راهنمایی میکند چطور خیلی سریع این قرمزی را از بین ببرید.

عادت های بدی که باعث از بین رفتن پوست می‌شود

پوست انسان همه بدن را پوشش می دهد و آن را به بزرگترین اندام بدن انسان تبدیل می کند. از آنجایی که پوست شما نقش محافظتی ارزشمندی ایفا می کند، حفظ ظاهر آن نه تنها یک تلاش آرایشی است، بلکه یک وظیفه برای حفظ سلامتی و تندرستی است. متأسفانه، بسیاری از عادات بد وجود دارند که می‌توانند پوست شما را ضعیف کنند و ظاهر آن را مدام بدتر کنند. چند عامل مهم را با هم بررسی می‌کنیم تا حواس‌تان باشد برای پوست بهتر علاوه بر هیدرودرمی باید مراقبت‌های شحصی هم داشته باشید.

نور خورشید

از آنجایی که ما در طول روز زیر نور آفتاب زندگی می‌کنیم، با بدیهی‌ترین عادت بد شروع می‌کنیم و به آفتاب اجازه میدهیم  پوست ما را تخریب کند. در واقع، قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر فرابنفش خورشید 80 درصد از علائم قابل مشاهده پیری در پوست شما را تشکیل می دهد.

برای جلوگیری از پیری ، توصیه می کنیم هر زمان که به بیرون از منزل می روید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. محصولات مراقبت از پوست فوق العاده ای وجود دارند که حاوی SPF هستند و میتوانید از آنخا استفاده کنید

سیگار

سیگار کشیدن و نوشیدن دو مورد از بدترین عادت ها برای پوست شما هستند. سیگار کشیدن کلاژن را می شکند و به رگ های خونی پوست شما آسیب می رساند و از ترمیم بافت ها جلوگیری می کند.

شست‌وشوی بیش از حد

در حالی که شستن هر روز پوستتان کاملاً خوب است (و توصیه می شود)، با صابون ها و پاک کننده های نامناسب نباید پوست را از بین ببرید. پوست شما به طور طبیعی روغن هایی تولید می کند که آن را به خوبی تغذیه می کند و شما می خواهید این روغن ها را تشویق کنید، نه اینکه آنها را از بین ببرید. پاک کننده های ملایم روزانه را پیشنهاد می کنیم که آلودگی ها و باکتری‌ها را بدون از بین بردن چربی های ضروری پاک می کنند.

توصیه می‌کنیم هفته‌ای چند بار لایه‌برداری کنید تا سلول‌های مرده پوست و مواد زائد را از منافذ پاک کنید، اما شستشوی بیش از حد می‌تواند به پوست آسیب برساند و آن را ملتهب و تحریک کند.

دستگاه هیدرودرمی

پاک نکردن آرایش

مواقعی وجود دارد که شما انرژی لازم برای پاک کردن آرایش خود را قبل از خواب ندارید، اما این را به یک عادت معمولی تبدیل نکنید. آرایش آلودگی ها را جذب می کند، بنابراین باید هر شب آن را پاک کنید تا صبح روز بعد شروعی تازه به پوست خود بدهید.

عدم جذب آنتی اکسیدان

آنچه می خورید می تواند تاثیر زیادی روی پوست شما بگذارد. به جای یک رژیم غذایی ثابت با کالری خالی، مطمئن شوید که غذاهایی که می خورید دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند که به محافظت از بافت شما کمک می کند. چند نمونه عالی عبارتند از:

  • میوه ها و سبزیجات نارنجی (به عنوان مثال هویج )
  • سبزیجات برگدار مانند کلم پیچ و اسفناج
  • توت ها
  • ماهی های چرب (سالمون، خال مخالی و …)
  • آجیل
  • لوبیا

چگونه بهترین نتایج را از هیدرودرمی بگیرم؟

 

بسیاری از مردم تنها پس از یک بار درمان، اصلاح پوست قابل مشاهده و رنگ پوستی یکنواخت و درخشان را مشاهده می کنند. اگر واقعاً به دنبال معکوس کردن صدمات ناشی از نور خورشید هستید، باید هیدرود

هیدرودرم برای همه جنسیت ها مناسب است!

درمان هیدرودرم به هر پوستی سفارش میشود. خواه با پوست مستعد آکنه، پوست حساس، یا نیاز به ضد پیری دست و پنجه نرم کنید، هیدرودرم میتواند به شما کمک کند! هیدرودرم برای هر نوع پوست، جنسیت و سن ایده آل است. با این حال، به ویژه برای کسانی که دارای موارد زیر هستند مفید است:

 

افراد دارای پوست کدر که نیاز به روشن شدن دارد

افراد دارای پوست خشن، خشک و پوسته پوسته می شود

افراد دارای لکه های تیره و آسیب ناشی از نور خورشید

افراد دارای خطوط ظریف و چین و چروک

افراد دارای آکنه متوسط ​​و اسکار آکنه

افراد دارای پوستی که نیاز به نرمی و آبرسانی دارد

نواحی پرپیگمانتاسیون یا قهوه ای رنگ

افراد دارای پوست حساس

موارد منع مصرف: آفتاب سوختگی، روزاسه حساس یا دردناک، آکنه درجه 4، زخم های باز و استفاده از رتینول، استفاده از آکوتان در مدت 6 ماه اخیر، برخی بیماری های خودایمنی (با پزشک خود مشورت کنید) و عفونت زرد زخم باعث می‌شود نتوانید از هیدرودرم استفاده کنید.

 

سوالات متداول

مزایای دستگاه هیدرودرمی چیست؟

هیدرودرمی یک سیستم پیشرفته برای میکروپاکسازی منافذ و آبرسانی مجدد به کل پوست بدون هیچ گونه افت زمان است. هیدرودرمی  یک روش موثر برای پاکسازی میکرو منافذ، سر سیاه است. همچنین کومدون های باز و بسته پوست آکنه را از بین می برد.

 

درمان هیدرودرمی چقدر دوام دارد؟

با استفاده از دستگاه هیدرودرمی زیبایی پوست شما تا زمانی که هر 4 تا 6 هفته پس از طرح اولیه درمان تحت درمان های نگهدارنده قرار می گیرید حفظ می شود.

درباره editor

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *